تشخیص ابریشم اصل

یکی   از سوالات مهم و البته پر تکرار درزمینه   ابریشم  چگونگی تشخیص ابریشم اصل  از تقلبی است.  راه های متفاوتی برای تشخیص   خلوص ابریشم وجود دارد  که در این مقاله به ذکر دو مورد از مهم ترین و قابل استناد ترین آنها می پردازیم.

تشخیص ابریشم اصل از تقلبی اهمیت زیادی دارد.  ابریشم ماده بسیار با ارزشی است  که اگر خالص باشد خواص درمانی نیز دارد. استفاده از فراورده های ابریشم خالص و  طبیعی می تواند منجر به درمان  بسیار ی از بیماری   های ناشی از سردی بدن شود. به همین دلیل  باید در تهیه محصولات خالص ابریشمی دقت کنیم که از خواص درمانی آن  بهره مند شویم.

استفاده از پوشش ابریشمی علاوه بر درمان در پیشگیری بسیار از بیماری های  ناشی از سردی بدن مفید وموثر است. به خصوص برای بانوان عزیز که به صورت ذاتی سردی بدنشان بیشتر   از آقایان است.  

علاوه بر این پوشش ابریشمی  جامه ای بسیار شیک و فاخر و برازنده بانوان عزیزانمان است

مایع سفید کننده

یک از راه های  تشخیص ابریشم خالص و  طبیعی امتحان کردن آن با مایع  سفید کننده است. به این صورت  که  ابریشم خالص  پس از چند دقیقه  قرار گیری در مایع  سفید کننده در  آن حل می شود.   پارچه،نخ و الیاف ابریشم که  مدتی در  مایع سفید کننده قرار بگیرند به به راحتی  تجزیه می شوند و به همین دلیل است که ما  تاکید می کنیم که  به هیچ عنوان نباید  محصولات ابریشمی را با مایع سفید کننده شستشو داد.

سوزاندن

از دیگر  راه های تشخیص ابریشم خالص و طبیعی  نوع سوخت ابریشم است.  اگر محصولاتی  که ناخالصی ابریشم دارند سوزانده شوند  بویی شبیه به سوختن پلاستیک دارند و  ماده سوختنی   شبیه به پلاستیک سوخته جمع می شود.

اما  ابریشم خالص و طبیعی اگر   بسوزد ، کاملا به حالت پودری در می آید و روی دست پودری نرم و تیره مثل  خاکستر به جا می گذارد و بویی شبیه  سوختن بوی موی سر انسان  از خودبه جای می گذارد.

با همه این صحبت ها  بسیار اهمیت دارد محصولی که تهیه می کنید از ابریشم خالص و طبیعی باشد.          متوجه شدیم که تشخیص ابریشم خالص و طبیعی از نمونه هایی که ناخالصی داند یا تقلبی هستند خیلی هم کار راحتی نیست  و تشخیص دقیق و درست آن  در حیطه تخصص افراد خبره می باشد.

چه خوب است که   که با انتخاب شرکت و برند ی درست و قابل اعتماد   با  خیال راحت بتوانید   محصولات 100 درصد خالص و طبیعی ابریشمی را   تهیه  کنید

و اما پرنیان...

 شرکت سلامت محور پرنیان پوش، شرکتی خلاق ، عضو  پارک علم و فناوری با   دارا بودن  گواهینامه مدیریتی  ایزو 9001 (ISO9001)   که تاییدی بر کیفیت و اصالت  محصولات این شرکت است  .    شرکت  پرنیان پوش  همچنین موفق به اخذ گواهی نامه CE   برای ورود به    بازار های اروپایی شده که مهر تایید دیگری بر کیفیت، اصالت و  خلوص 100 درصدی محصولات ابریشمی این شرکت است .

محصولات ابریشمی پرنیان پوش درمانی بوده و  پرشکان در حال  تجوز این محصولات برای بیماران است .

اثر  بخشی    محصولات  درمانی این شرکت بار ها  توسط بیمارانی که درمان شده اند و از استفاده محصولات رضایت داشتند ثابت شده است.

لازم به ذکر است که این روش درمانی کاملا بدون عوارض جانبی   است.

برای اطلاع  از خواص درمانی هر یک از محصولات ابریشمی پرنیان پوش می توانید  مقالات دیگر  محصولات را از سایت پرنیان پوش مطالعه فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید