همه چیز درباره کالای خواب ابریشمی

چه از آن دسته باشید که هشت ساعت کامل در طول شب می خوابند و یا از آن هایی که به یک خواب چهار ساعته حداقلی بسنده می کنند، در هر دو حالت کیفیت خواب اثری کلیدی در داشتن روزی مولد و شاد دارد. ما حدود یک سوم زندگی خود را به خوابیدن می گذرانیم و از این رو توجه به این بخش از زندگی اهمیت خیلی زیادی دارد.

اهمیت و نقش کالای خواب خوب در کیفیت خواب شبانه

کیفیت خواب خوب برای حفظ سلامت ذهنی و روانی ضروری است و به اندازه غذا خوردن، نوشیدن و نفس کشیدن برای بدن مهم است و می تواند عملکرد، تمرکز، سطوح انرژی، روابط، خلق و خو و تفسیر ما از دنیا را تحت تاثیر قرار دهد. حدود یک سوم جمعیت دنیا از بی خوابی رنج می برند و مشکلاتی از قبیل استرس، اضطراب و افسردگی دارند که اغلب به مشکلات خوابشان بر می گردد. به نظر می رسد که کمبود خواب باکیفیت می تواند به مشکلاتی برای سلامت روانی افراد منجر شود.

بهترین نوع کالای خواب

رویای خواب آرام فقط با بهترین نوع کالای خواب محقق می شود . اما سوال اینجاست که بهترین نوع کالای خواب چیست ؟؟

در واقع بهترین جنس پارچه برای تمام کالای خواب با اختلاف ابریشم است . ابریشم خالص خواص بی نظیری دارد و می تواند تظمین کننده خوابی راحت وآسوده باشد . یکی از بزرگ ترین اشتباهات مشتریان در هنگام خرید کالای خواب ابریشمی ، خرید ساتن به جای ابریشم است . از آنجایی که ابریشم خالص بسیار کمیاب است ، ساتن با کیفیت با نام ابریشم فروخته می شود که قطعا هیچ وقت خواص ابریشم را نخواهد داشت . روبالشی های ساتن دارای سطح براقی هستند که شبیه ابریشم است. در حالی که این احساس آشناست، ساتن نوعی تکنیک بافندگی است در حالی که ابریشم نوعی پارچه است. امروزه ساتن را می توان از ابریشم و همچنین پارچه های دیگر مانند الیاف مصنوعی ساخت که به پارچه انعطاف پذیری بیشتری نسبت به ابریشم می دهد. روبالشی های ساتن نرم و صاف هستند، انجام حرکات روی بالش شامل مالش کمتر پوست یا مو به روبالشی می شود. 

بالش ابریشمی

پیشرفت کلی که یک بالش ابریشمی می تواند برای سلامت مو و پوست شما ایجاد کند، نمی توان دست کم گرفت. صرف نظر از سن شما، یک بالش ابریشمی مزایای بسیاری دارد.دو نقطه اصلی فروش پارچه های ابریشمی خاصیت ضد پیری و آبرسان آنها است. ابریشم نسبت به مواد دیگر کمتر روی پوست صورت ساینده و خشن است، به این معنی که در هنگام خواب روی پوست شما کشیده نمی شود و شما را با خستگی صورت از خواب بیدار می کند.
بالشت ابریشمی با الیاف
پروتئین های طبیعی موجود در ابریشم نیز در ترکیب با لایه های بیرونی و موی پوست شما به خوبی کار می کنند و به آب بندی در رطوبت کمک می کنند و به شما اطمینان می کنند که در طول شب به اندازه کافی مرطوب نیستید. این بدان معنی است که پوست شما با محصولات موضعی راحت تر حفظ می شود و با کاهش استاتیک موهای شما را آسانتر می کند. با این حساب، خوابیدن روی بالش ابریشمی می تواند به راحتی میزان زمانی را که برای روزمرگی خود صرف می کنید نصف کنید.

بالش ابریشمی ضد حساسیت 

ابریشم به طور طبیعی ضد حساسیت و آلرژی است زیرا بافت آنقدر محکم است که گرد و غبار نمی توانند در آن نفوذ کند. این یک دلیل خوب دیگر برای خوابیدن روی بالش ابریشمی است خصوصا برای افرادی که حساسیت و آلرژی دارند.

ابریشم کرم و چربی صورت را به خود جذب نمی کند

ابریشم برخلاف پنبه کرم های گران قیمت صورت شما را جذب نمی کند. پنبه بسیار جاذب است ، ما این را می دانیم. می دانم کرم های صورت ما ارزان نیست. در واقع گاهی کرم صورت بیش از 1 بالش هزینه دارد. بالش ها برای مدت زمان بسیار طولانی دوام می آورند. در واقع ابریشم با افزایش سن بر روی صورت شما نرمتر و نرم تر می شود. بسیاری از افراد 10 سال است که همین بالش را نگه داشته اند!

حالت موی بهتر با بالش ابریشم

وقتی روی بالش ابریشمی می خوابید، موهای شما بهتر به نظر می رسد. آرایشگران این را می دانند. مادربزرگهای ما این را می دانستند. دوباره تحقیق کنید. آیا صبح ها موهای بهم ریخته دارید، خوابیدن روی بالش ابریشمی را امتحان کنید.

آرامش با بالش ابریشم

ما یک سوم زندگی خود را در خواب می گذرانیم. خوابیدن روی بالش ابریشمی راهی آسان برای ریکاوری خود است. وقتی می خواهید روی بالش ابریشمی بخوابید، احساس می کنید در چشمه معدنی آبگرم هستید.

چرا ملحفه ابریشمی انتخاب کنیم؟

ابریشم اتاق خواب شما را به یاد جهانی عجیب، گران و لوکس می اندازد و علاوه بر آن مزایای بسیار عملی و واقعی برای خوابیدن بر روی بسترهای ابریشمی و و بالش ابریشمی وجود دارد. بیشتر افراد وقت زیادی را صرف تحقیق در مورد بالش و تشک خواب می کنند تا کالای خواب مناسب خود را بیابند، اما وقتی نوبت به تختخواب می رسد، ارزان ترین وسایلی را که می توانند پیدا کنند خریداری می کنند و ملحفه و روتختی را از برندهای نا آشنا و کیفیت پایین (اغلب به خاطر ارزانی) ترجیح می دهند.

خرید ملحفه های کم هزینه یک اشتباه بزرگ است زیرا ملحفه های تختخواب روی راحتی و خوب خوابیدن تأثیرگذار است. اگر تا به حال شب را در یک هتل فانتزی با ملحفه های گران قیمت گذرانده باشید، این حس را به خوبی متوجه می شوید. اگر به دنبال ورق های بسیار نرم و لوکس هستید و می خواهید بعد از یک روز شلوغ خوابی آرام و رویایی را تجربه کنید و بدانید وقتی به تخت می روید دیگر جای نگرانی نیست بی تردید انتخاب ملحفه ابریشمی در صدر جدول انتخاب های شما قرار خواهد داشت.

مزایای ملحفه ابریشمی

بسیار نرم و راحت است.

لوکس ترین ملحفه هایی که شما می توانید خریداری کنید.

به طور طبیعی ضد حساسیت و آلرژی است.

رطوبت را به سرعت از بین می برد.

با کیفیت و با ماندگاری زیاد است.

قوی در عین حال سبک

درخشش طبیعی

رسانایی حرارت کم، به این معنی که در هوای گرم خنک می ماند و در هوای سرد گرم می ماند.

چسبندگی کم

به گفته انجمن خواب آمریکا، استفاده از ملحفه‌های با کیفیت بالا ممکن است با ایجاد آرامش به بهبود خواب کمک کند. در حقیقت ابریشم ممکن است به بدن در تنظیم دما کمک کند. خوابیدن در دمای راحت و مناسب به افراد کمک می کند چرخه خواب سالمی داشته باشند که برای عملکرد شناختی و سلامت کلی مهم است.

چطور کالای خواب ابریشم طبیعی و خالص بخریم ؟

در بازار ایران کالای خواب ابریشمی به شدت کمیاب است ، اگر هم باشد به احتمال زیاد پارچه ابریشم ناخالص دارد و ساتن است ! 

اما شما دوستان پرنیانی می توانید با خیالی آسوده و مطمئن بهترین نوع کالای خواب ابریشمی طبیعی را از مجموعه پرنیان پوش تهیه کنید .

برای خرید روبالشی ، بالش و … می توانید به فروشگاه سر بزنید .

محصولاتی همچون رو تختی ، ملحفه و پتو ابریشمی به صورت سفارشی عرضه می شود و شما می توانید برای سفارش اختصاصی خود با پشتیبان و اتساپ و یا ادمین های صفحه اینستاگرام پرنیان ارتباط بگیرید .

روبالشی ابریشمی

روبالشی ابریشمی ( یک جفت )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید